• SK
  • CZ
  • DE
  • EN
Virtuálna asistentka
Company Consulting s.r.o.

Kontaktujte nás



Prečo využiť naše služby:

  • Skúsenosti od roku 2009
  • viac ako 4900 referencií
  • Kvalita poskytovaných služieb
  • Komplexné služby pre Vašu firmu
  • Výhodné ceny
  • Poskytujeme množstevné zľavy
  • Garancia zápisu spoločnosti




MY v mediách + Referencie:


Etrend, HnOnline, podnikam.sk, tasr

Náš BLOG - info k aktuálny témam

Virtuálna asistentka

Pracovný čas každého podnikateľa je drahocenný a je na ňom, ako ho dokáže zužitkovať a premeniť na úspech spoločnosti. Aby ste nestrácali čas rutinnými administratívnymi prácami, môžete využiť naše služby virtuálnej osobnej asistentky.

Ak nemáte k dispozícii kancelársky priestor, je to pre Vás ideálny spôsob, ako mať virtuálnu osobnú asistentku a zároveň neutrácať za prenájom kancelárie, za kancelárske potreby a techniku. Zároveň nemusíte riešiť odvody zamestnancov, spracovanie mzdy, či výpovede.

Cena služieb virtuálnej asistentky je od 10 - 15 Eur za hodinu podľa náročnosti zadaných úloh. Cenu a odhadovaný čas sa zákazník dozvie pred vykonaním zadaných prác.

Pri dlhodobej spolupráci sa cena stanovuje individuálne.

Fakturácia sa uskutoční až po vykonaní dohodnutých úloh podľa skutočne odpracovaných hodín.

Pre splnenie úlohy štandardne vyžadujeme minimálne 24 hodín, pri časovo náročných požiadavkách je potrebné dohodnúť sa s dostatočným časovým predstihom.

Virtuálna asistentka

Naša komunikácia s klientmi prebieha emailom alebo telefonicky. Práce vykonávame dlhodobo, ale je možné aj jednorázové poskytnutie našich služieb.

A čo je najdôležitejšie, platíte len za skutočne odpracovaný čas.

Naše služby zahŕňajú:

  • spracovanie hospodárskej a elektronickej pošty
  • prebratie a vybavenie prichádzajúcich telefonických hovorov, prípadne vybavovanie telefonátov vo vašom mene
  • koordináciu a oznamovanie Vašich pracovných schôdzok, stretnutí a porád
  • evidencia, archivácia zmlúv, dokumentov v trezore
  • príprava a odoslanie faktúr klientom, príprava podkladov pre účtovníčku
  • tvorba prezentácii, tabuliek, ponúk, pozvánok....
  • príprava zamestnaneckých zmlúv, dohody o mlčanlivosti, dohody o hmotnej zodpovednosti a pod.
  • príprava zmlúv na kúpu a predaj nehnuteľnosti, návrh na vklad do katastra nehnuteľností, zmluvy o pôžičke a pod.
  • komunikácia s úradmi
  • zabezpečenie reklamných predmetov, darčekov a zasielanie klientom
  • registrácia profilov na sociálnych sieťach a na internetových vyhľadávačoch
  • zistenie potrebných informácií v akejkoľvek problematike a návrh riešení
  • korektúry a prepisy textov
  • zaistenie prekladov, overenia, výpisu z obchodného registra...
  • organizovanie teambuildingových akcií, tipy na oslavu narodenín
  • tvorba podnikateľských plánov na účely príspevku SZČO a registrácie právnických osôb

Vaším osobným požiadavkám sa samozrejme vieme prispôsobiť a poskytnúť Vám aj iné služby, ktoré ušetria Váš čas.


V zaslanej odpovedi boli zodpovedané vš‘etky moje otázky v požžadovanom rozsahu a dostal som aj ďal‘šie užžitočné rady. Ďakujem.

5/5
Odpoveď považujem za najlepšiu zo všetkých, ktoré som prostredníctvom emailu dostal. Stručná, ale hlavne úplne jasná.

5/5
Maximálna spokojnosť s prístupom ku klientovi. Užž 4 roky som Vašim klientom a v‘šetko na 100%.

5/5