• SK
  • CZ
  • DE
  • EN
Virtuálna asistentka
Company Consulting s.r.o.

Kontaktujte nás

Prečo využiť naše služby:

Virtuálna asistentka

Pracovný čas každého podnikateľa je drahocenný a je na ňom, ako ho dokáže zužitkovať a premeniť na úspech spoločnosti. Aby ste nestrácali čas rutinnými administratívnymi prácami, môžete využiť naše služby virtuálnej osobnej asistentky.

Ak nemáte k dispozícii kancelársky priestor, je to pre Vás ideálny spôsob, ako mať virtuálnu osobnú asistentku a zároveň neutrácať za prenájom kancelárie, za kancelárske potreby a techniku. Zároveň nemusíte riešiť odvody zamestnancov, spracovanie mzdy, či výpovede.

Cena služieb virtuálnej asistentky je od 10 - 15 Eur za hodinu podľa náročnosti zadaných úloh. Cenu a odhadovaný čas sa zákazník dozvie pred vykonaním zadaných prác.

Pri dlhodobej spolupráci sa cena stanovuje individuálne.

Fakturácia sa uskutoční až po vykonaní dohodnutých úloh podľa skutočne odpracovaných hodín.

Pre splnenie úlohy štandardne vyžadujeme minimálne 24 hodín, pri časovo náročných požiadavkách je potrebné dohodnúť sa s dostatočným časovým predstihom.

Virtuálna asistentka

Naša komunikácia s klientmi prebieha emailom alebo telefonicky. Práce vykonávame dlhodobo, ale je možné aj jednorázové poskytnutie našich služieb.

A čo je najdôležitejšie, platíte len za skutočne odpracovaný čas.

Naše služby zahŕňajú:

  • spracovanie hospodárskej a elektronickej pošty
  • prebratie a vybavenie prichádzajúcich telefonických hovorov, prípadne vybavovanie telefonátov vo vašom mene
  • koordináciu a oznamovanie Vašich pracovných schôdzok, stretnutí a porád
  • evidencia, archivácia zmlúv, dokumentov v trezore
  • príprava a odoslanie faktúr klientom, príprava podkladov pre účtovníčku
  • tvorba prezentácii, tabuliek, ponúk, pozvánok....
  • príprava zamestnaneckých zmlúv, dohody o mlčanlivosti, dohody o hmotnej zodpovednosti a pod.
  • príprava zmlúv na kúpu a predaj nehnuteľnosti, návrh na vklad do katastra nehnuteľností, zmluvy o pôžičke a pod.
  • komunikácia s úradmi
  • zabezpečenie reklamných predmetov, darčekov a zasielanie klientom
  • registrácia profilov na sociálnych sieťach a na internetových vyhľadávačoch
  • zistenie potrebných informácií v akejkoľvek problematike a návrh riešení
  • korektúry a prepisy textov
  • zaistenie prekladov, overenia, výpisu z obchodného registra...
  • organizovanie teambuildingových akcií, tipy na oslavu narodenín
  • tvorba podnikateľských plánov na účely príspevku SZČO a registrácie právnických osôb

Vaším osobným požiadavkám sa samozrejme vieme prispôsobiť a poskytnúť Vám aj iné služby, ktoré ušetria Váš čas.

Prečo využiť naše služby?

Máme viac ako 4900 referencií

Pozriete si naše referencie a hodnotenia našich zákazníkov

Skúsenosti od roku 2009

Sme rokmi overený partner pre Vaše podnikanie

Výhodné ceny

Ponúkame kvalitné služby za výhodné ceny s množstevnými zľavami
Naše referencie:
Referencie loga
Naši klienti nás hodnotia takto:
Virtuálne sídlo

Virtuálne sídlo alebo aj virtuálna kancelária je služba umiestnenia sídla viarerých spoločností na 1 zdielanú adresu. Hlavnou výhodou je úspora nákladov oproti prenájmu samostatnej kancelárie.
Virtual office

Virtual office, alebo aj virtuálna kancelária je služba, keď miesto prenájmu kancelárskych priestorov ako sídla spoločnosti môžu naši klienti využiť len službu Virtuálne sídlo spoločnosti, a to bez potreby platiť niekoľkonásobne vyššie nájomné za kanceláriu.